Logo
DiRT Rally 2.0

DiRT Rally 2.0 - przygotowano 150 poziomów degradacji nawierzchni

DiRT Rally 2.0 ma oferować szereg rozbudowanych elementów względem pierwowzoru. Codemasters zdradziło, że jedną z najważniejszych nowości będzie zaawansowany system niszczenia odcinków specjalnych.

 
Twórcy gry opracowali system zawierający aż 150 poziomów degradacji nawierzchni. Oznacza to, że na szutrowych oesach gracze będą doświadczać różnych warunków w zależności od pozycji startowej oraz tego, który raz w rajdzie jest pokonywana trasa. W efekcie pierwsze załogi będą jechały po luźnej i śliskiej nawierzchni. Kolejne trafi a na optymalne warunki, zaś załogi z końca stawki będą podróżować po zniszczonej trasie.

DiRT Rally 2.0 DiRT Rally 2.0

Co więcej zmiany maja być widoczne także na asfaltowych odcinkach. Syf wyciągany z poboczy będzie trafiał na asfalt. Oznacza to, że opuszczenie optymalnej linii jazdy może oznaczać poślizg na zalegającym na drodze brudzie. Jak widać DiRT Rally 2.0 idzie jeszcze mocniej w stronę symulacji.

DiRT Rally 2.0 DiRT Rally 2.0 DiRT Rally 2.0 DiRT Rally 2.0

2019-01-07 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
DiRT Rally 2.0 - przygotowano 150 poziomów degradacji nawierzchni