Logo
Need for Speed Payback

EA zmienia system nagród w Need for Speed: Payback

EA nie ma dobrej passy. Need for Speed Payback i Star Wars: Battlefront II zostały zjechane przez recenzentów i graczy za model pay-to-win czyli koszmarne mikrotransakcje wpływające na rozgrywkę. Wydawca po fali krytyki i miażdżących recenzjach wycofuje się z pomysłów.

 
W grze ze świata Gwiezdnych Wojen całkowicie wyłączono mikrotransakcje na czas nieokreślony. Tymczasem w Need for Speed Payback zwiększono nagrody zdobywane w czasie zwykłej rozgrywki. Gracze chcący dynamicznie rozwijać swoje samochody i postępy w grze musieli płacić za skrzynki z zawartością. Oczywiście dało się grać bez płacenia, ale wymagało to długich godzin wałkowania tych samych wyścigów w celu zbierania waluty i kart.

Need for Speed Payback Need for Speed Payback

Teraz EA wprowadziło zmiany. Zwiększono ilość reputacji i waluty za udział w eventach, wypadających ze skrzyń-przynęt oraz za rywalizację z krążącymi kierowcami. Nieznacznie powiększono ilości nagród za dalsze miejsca w wyścigach, a na koniec od teraz jest większa szansa na pojawienie się pneumatycznego zawieszenia w dostawach. Wkrótce maja się też pojawiać poprawki w sklepach z częściami. Być może uda się EA dobrze zbalansować ekonomię gry. Szkoda tylko, że konieczny był bunt graczy i fala miażdżących recenzji.

Need for Speed Payback Need for Speed Payback Need for Speed Payback Need for Speed Payback

2017-11-19 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
EA zmienia system nagród w Need for Speed: Payback