Logo
Need for Speed: Heat

Need for Speed: Heat trafił do większej ilości graczy niż poprzenie odsłony

Need for Speed: Heat okazało się bardzo udaną produkcją. Tytuł może nie zbiera wyśmienitych ocen, ale jest pierwszą odsłoną od lat, która faktycznie zasługuje na swoją nazwę. EA pochwaliło się, że w nowy tytuł zagrało już więcej graczy niż grało w poprzednie odsłony na tę generację konsol.

 
Najnowszy NFS zadebiutował 8 listopada. Premiem i jak informuje Electronic Arts w pierwszy tydzień w tytuł zagrało więcej osób niż ilość graczy bawiących się w poprzednie odsłony serii na tę generację. To duży sukces pokazujący, że warto czasem słuchać graczy.

Need for Speed: Heat Need for Speed: Heat

Oczywiście na wyniki wpłynęła także forma dystrybucji. Need for Speed: Heat jest dostępny dla subskrybentów usług EA. Gracze mogli wypróbować produkcję za znacznie niższą cenę niż przy zakupie gry w sklepie. Mimo to Need for Speed: Heat w końcu poprawił wizerunek serii podkopywany przez ostatnie odsłony. Przypomnijmy, że w obecnej generacji konsol pojawiły się odsłony NFS Payback, Need for Speed oraz NFS Rivals.

Need for Speed: Heat Need for Speed: Heat Need for Speed: Heat Need for Speed: Heat Need for Speed: Heat Need for Speed: Heat Need for Speed: Heat

2019-11-19 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Need for Speed: Heat trafił do większej ilości graczy niż poprzenie odsłony